StreunR

HP: ponad 20 000
Osłona: ponad 10 000
'Zadawane obrażenia:'ok. 1000 (lasery)

ok. 4000 (rakiety)

Występowanie: X-8, 4-5
PD: 3.200
Poważanie: 16
Kredyty: 6.400
Uridium: 15

StreuneR, silniejsza wersja Streunera, zwykle nie są zagrożeniem dla każdego gracza, który wchodzi na mapę X-8 . Jest to alien bardzo dobry do polowania w celu zdobycia uridium, ponieważ są one łatwe do zabicia. Są one agresywne.

PrzeglądEdytuj

Są one dość dużym zaskoczeniem dla gracza, który pierwszy raz wkroczył na X-8. Są one silniejsze od swoich przodków, zadają znacznie więcej obrażeń i strzelają rakietami. Są łatwe do zniszczenia przez FE lub Sub-Elite, pod warunkiem, że wyposażony jest w odpowiednie lasery i amunicję.

LokalizacjaEdytuj

  • X-8
  • Wrota Delta

PoradyEdytuj

  • StreuneRy można łatwo zniszczyć, zwłaszcza gdy mamy silny statek jak np. Goliath.
  • StreuneRy wyrządzają znaczne ilości szkód rakietami i mogą spowodować duże zniszczenia dla tych, którzy właśnie uzyskali dostęp do X-8 i są w słabszym statku np. Leonov, BigBoy, Nostromo.
  • Dziwne może być to, że aby zabić te alieny, musisz być na 12 poziomie, zaś ich bossy i ubery możesz zabijać już na 10 poziomie. To dlatego, że bossy i ubery znajdują się na mapie 4-5, do której posiadasz dostęp od 10 poziomu.
  • Zasięg rakiet StreuneRów jest znacznie większy niż zasięg laserów (także laserów twojego statku!). To dlatego, że strzelają rakietami PLT-2021 o długim zasięgu.
  • StreuneRy atakują znacznie silniej niż Sibelonity, Kristalliny i Protegity. Mają natomiast znacznie mniej HP i osłon.